Bajsmännen!

De är överallt på mitt jobb.
Så jävla vidro.

Man ska gå på toaletten på sin tiominutersrast och får ägna halva den till att rengöra toaletten efter att någon annan bajsat ner den och inte tagit bort sin skit.
Det är fan föjävligt.
Hur kan man???

Antingen lösskit som sprutat upp på ringen and all over the place eller hårdbajs som målat streck långt ner i toaletten och över vattenkanten, ibland har det hunnit torka in och tar då ännu längre tid att få bort.
Man står med en spya i halsen utan vetskap om vems bajs man gnuggar bort för att slippa gå ut från toaletten och förklara för nästa person att "det är inte jag som har bajsat!".

Jag har noterat två bajsmän hittills som jag har koll på när de går på toaletten.
Dessa två killar är vidriga människor och jag mår lite illa när jag ser dem.
Undrar lite hur det ser ut hemma i deras badrum, i deras jävla toalett.
Kanske kommer deras mamma dit en gång i veckan och städar, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0