Meningslöshet.

I dag är en sådan där dag som är så meningslös att det inte går att beskriva.
Har varit på "JAG-ÄR-EN-ROBOT"-jobbet 7-14 och det var så fruktansvärt meningslöst att det blev skrattretande. Jag och kollegan chockerades KRAFTIGT då vi insåg att klockan var 8. Det hade gått en hel timme!

Det hålls på med någon slags internet-uppdatering som gör att internet är otroligt segt. Nästan alla sidor man ska gå in på är blockerade, till och med jobb-mailen signalerar om farligt innehåll.
Man kan ju bli irriterad för mindre.
Det var inte alls mycket att göra idag heller...
Så har praktiskt taget suttit och stirrat på samma beställningsbild på skärmen i sju timmar idag.
En "Horjävel" fick jag i örat också.
Som tur var jobbade en kompis också, hade jag suttit där själv vet jag inte om jag hade överlevt.

Nu Stilnoct.

Ska bli underbart att få sova på riktigt några timmar. Uppstigning 04 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0