Man ska vara personlig men inte privat.

Varför är det så?

Jag ska nu äta en glass och försöka överleva ett 17-01-pass som jag desperat försökt bli av med utan framgång(vilket är helt förståligt)...
Jag kommer att få ta så mycket skit ikväll I just know it och så ska jag sitta där och vara sjukt trevlig tillbaka även om någon kallar mig hora eller säger att de ska få mig avskedad, kanske till och med att jag är galen(jo det hände faktiskt häromdagen), att jag borde skämmas, att de ska slå mig på käften osv trots att jag bara sitter och pratar som en glad, trevlig robot med direktiv uppifrån.

Överskriften hade ingenting med detta att göra. Så att det inte blir några frågetecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0