Kroppsvärk och kroppsångest.

Nä nu ska jag sätta igång med mitt tränande på allvar. Jag känner inte igen min kropp längre och mår DÅLIGT av hur jag ser ut. Har kommit på mig själv med att undvika situationer och happenings på sistonde för att jag inte vill att någon ska se hur ful jag är.
Just nu ser det ut som om jag har tonårshull. Mina överarmar är gigantiska och ser ut som skit upptäckte jag igår när jag hade en ärmlös klänning på mig.
Känns inget bra alls. Jag vill verkligen inte ha den här inställningen till mig själv och min kropp men nu är jag totalt ärlig. Dessa tankar finns där ständigt!

Veckans träning:
Måndag JYMPA=inställt då jag hade skitont i huvudet och mådde illa.
Onsdag JYMPA+promenad.
Fredag TAI CHI.
Söndag KIBALANS.

Eftersom det kanske får mig att bli mer taggad så skriver jag kommande veckas träningsplan här också...
Måndag JYMPA
Tisdag KIBALANS
Onsdag JYMPA
Lördag TAI CHI
Söndag TAI CHI

Har hållt mitt löfte sedan jag köpte träningskortet att träna minst 2 gånger i veckan (började med rimligt mål för att inte få ångest)! Ryggen börjar nu bli mycket bättre och jag har börjat gå på lite mer jympa-pass vilket är bra för jag behöver verkligen just sådana pass. Har noll kondition, verkligen helt otroligt!

Nu kanske det är dags att ta tag i matvanorna också ifall jag vill ha en förändring.
Detta ska jag göra när jag får lön :D då jag ska fylla kylen med bra grejer.



Kommentarer
Postat av: Rocksistah

Alla mål behöver delmål som ger delresultat! Du är redan igång ed detta - fab! Jag tror på dig babe!!

2011-05-22 @ 11:23:44
Postat av: jenny

beslut är halva grejjen med att nå målet! härligt, go girl!

2011-05-28 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0