Haven´t you learned a thing?

I går tittade jag på Pulp Fiction i studeringssyfte. Idag ska jag titta på Short Cuts av samma anledning. Herregud att det idag finns möjlighet att JOBBA MED SIN HOBBY, det är ju helt underbart.
Har sett båda innan såklart men nu är det dags för anteckningar och kolla klipp, vad som händer i bakgrunden, rekvisita osv. Hur kul som helst!
Den här skulle med lite ändringar bli en jävligt snygg tatuering förresten:



I love bokbörsen! Där hittade jag böcker skrivna av RAYMOND CARVER som är svåra att få tag på idag idag idag idag och imorgon. Förutom Short Cuts finns novellsamlingen "Grannar" som jag precis fått hemskickad och ska läsa om när jag gjort klart allt som ska göras klart till mina skolor!

Dagens schema:
1. Läsa 3 kompendium::: "From novel to film", en förmodligen ointressant fet hög om Stolthet och Fördom, en fackengelskajobbig bunt papper som kommer ge mig huvudvärk.
2. Läsa igenom fyra texter som klasskompisar skrivit på 3 A4 stycket.
3. Lämna feedback på dessa texter.
4. Skriva ett seriöst brev till en förläggare med presentation av min bok.
5. Gå på föreläsning om filmatiseringar.
6. Deadline för novell på cirka 4 A4.
7. Titta på shortcuts.
8. Träna Tai Chi.
9. Testa ett LCHF-recept på pizza.
10. Lägga ut en miljard auktioner på tradera.
11. Handla.
12. Umgås med vännen som ska sova över.



Hur i helvete ska detta gå till?
Jag börjar med punkt ett så får jag se vad klockan är sen...
Hörs en annan dag för idag är jag så att säga SWAMPED!

(Måste bara köpa Vulture Feet med Sahara Hotnights först. I love it! Lite gubbrocksflirt!)

Kommentarer
Postat av: Lennart Jonsson

Det fixar du! All lycka sänds härmed.

2011-05-25 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0