Har ej drabbats av fantasy-sjukan.

Denna fantasy-läsning gör mig trött så trött.
Ett exempel på det:
"Det finns en speciell sorts fotogram som gör att ma
n kan se Stoft, och när man ser en vuxen så ser det ut som om allt ljus faller på honom, men inget alls på ett barn."

"Guldkompassen" var en otroligt dålig film.
Osäker på om den ens skulle uppskattas av ett barn? Jo kanske. Den har ju talande isbjörna i och för sig. Förmodligen är boken bättre än filmen. Fråga någon som bryr sig.



Då är den här tröjan mer intressant. Försöker hitta den cause I have to get it men den finns inte trots att det finns foto på den.

Vi hörs när jag varit på föreläsningen om Fantasy nu har jag gjort mig förtjänt av en oljemassage på thaistället!




Kommentarer
Postat av: Knut Börjesson

"Guldkompassen" var verkligen sådär...

2011-05-18 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0