Fantasy my ass!

Jaha då ska man plöja igenom några fantasyböcker tills på Tisdag då.
Verkligen inte min grej!
Ska bli intressant med föreläsningen då jag hört att föreläsaren är allt annat än Fantasy-fantast!

Ska försöka läsa utan att döma ut i förväg men blir svårt då jag är allergisk mot alver, trollkarlar och sådan skit. Och fördomsfull som jag är tror jag att dessa element ingår i typ all fantasy...

Det ska läsas Pullman och Le Guin förutom jävla Sagan om Ringen...

Som tur fanns Pullman på film också, började titta imorse innan jobbet och kollar klart imorgon...Zzz...
Iskall Nicole Kidman och Daniel "Bond" Craig.
Hittills tycker jag att demonerna är bäst, tex illern!





Fick en bok i påskpresent av min kära Rocksistah som jag hellre vill läsa, har läst några kapitel och det bådar gott! Kan redan nu slänga ut en rekommendation på denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0