Cheezy baby, cheezy...



Ska påbörja denna bok på tunnelbanan till jobbet idag! Den Sociala Äventyrsromanen kommer jag att ha föreläsning om nästa vecka och tänkte redan nu påbörja litteraturen då det är mycket text och jag vill hinna läsa allt innan så jag har lite att komma med!

Har inlämning på andra utbildningen på Onsdag då jag ska ha en klar novell till mitt projekt färdigt. Detta ska jag jobba med imorgon tänkte jag, efter träningen och innan Universitetet och Grafisk Roman-föreläsning.



Har även bestämt mig för att jag ska göra en djupdykning i Harlequin-världen och börjar med 2X2 böcker från serien LÄKARROMANER, haha, kan det bli mer cheezy?



Ska verkligen bli intressant och underhållande. Planerar att skriva en rejäl avhandling i ämnet som kommer undersöka kärnan i berättelsen, läsarna, historierna och behovet att fly från verkligheten. Kommer fundera över vad det gav mig att läsa Danielle Steel som så pass ung och vad det ger vuxna kvinnor idag över hela världen.

Är det den här typen av böcker man "måste" skriva för att försörja sig som författare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0