Born this way.



Jag står på listan till detta party imorgon. Bloggminglet börjar 21 när jag slutar på jubbet så kan egentligen gå raka vägen dit MEN jag är sjukt fattig. Har ingen att gå med heller, kan knappt komma på någon som skulle vilja gå dit. Ha ha. Känns muppigt att bara stå och stirra i ett hörn liksom, inte ens kunna ta en drink. Nog för att man får drink/dricka på minglelt men den kan man ju inte gå och smutta på hela kvällen Antar att visningen är senare på kvällen också. Detsamma med Therese som ska uppträda...Så jag har inte riktigt bestämt mig...
Hatar att sånt här alltid ska inträffa när jag inte har glowen. Eller the money.
Nä det blir nog en slackerhelg för min del misstänker jag.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hade lätt följt med dig om jag hade varit i Sthlm denna helgen & inte nästa... PÖSS

2011-05-20 @ 01:41:23
Postat av: Anna

Okej att det känns muppigt att stå i ett hörn och stirra men vem är det som säger att du måste göra det? Det blir ju vad du gör det till och jag tror inte det handlar om att tycker det känns muppigt utan om att du är rädd för vad folk ska tänka, och då får du väl fråga dig själva varför du bryr dig.

2011-05-20 @ 02:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0