Sorg är svårt.

Har varit hos pappa i ÅNGERMANLAND nu sedan i Torsdags. Ska åka en sväng och hämta lilla Sydney i JÄMTLAND och sedan bär det av till STOCKHOLM igen på Tisdag.

Behövde de här lugna sköna dagarna till att ta farväl. Jag och killen har bott hos pappa och hans fruga. Farfars begravning blev som han ville ha den. Kort och liten i ett kapell intill kyrkan.
Sorgligt och fint.
Idag åker vi till farfars lägenhetoch  går igenom lite saker och papper, hälsar på faster och tar en middag innan bussen tar oss vidare...
Känns skönt att Jax hängde med. Vet inte hur jag hade hanterat det annars. Tror inte jag varit så rolig de här dagarna...Har varit skönt bara att veta att han är vid min sida.

Kul att få tid att hänga med brorsan också som ni ser på denna smickrande bild!
Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Anna Cool

Kram kram kram kram kram, miss U!

2011-07-03 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0