Snuvad på träningsvärken!

Blev nästan besviken nu när jag vaknade och inte har träningsvärk!
Tränade stenhårt igår, eller ja för att vara mig, och tog i så jag blev blodröd i ansiktet. Var helt slut på kvällen när jag satt på jobbet men idag har jag inte ens träningsvärk i armarna och jag som gjorde armhävningar och tvingade mig själv att ligga plankan fast jag inte orkade.

Tänkte: Om jag inte klarar det här får jag inte åka till Thailand i Oktober.



Ställde in träningen idag igår för jag trodde att jag skulle vara helt slut idag.
Skumt.
Skumt.
Skumt.
Funderade på att ge mig ut på en promenad men när jag öppnade köksfönstret blev jag attackerad av osynliga björkpollen-pilar så sitter här med tårar på kinderna och nys i näsan. Jag hade hoppats på att slippa tabletter mot pollen och klara mig på nässpray och ögondroppar men nu är det nog kört med den planen. Känner mig allergisk även inomhus. BLÄ BLÄ BLÄ.

Oh well det kan vara bra med en lugn dag. Ska jobba härligt 23-05 inatt och imorgon.
Blir en lugn dag med säsong 3 av min nyfunna favoriteskapism SONS OF ANARCHY. Jag är helt inne i serien och den världen just nu. Ibland är det så skönt med lite verklighetsflykt.
Kate Sagal som vi känner igen som Peggy Bundy, Våra värsta år, är så jäkla grym!









Gemma, JAX och Tara är mina favoritkaraktärer.


Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Han e så het! Den blonda snubben!

2011-04-29 @ 11:25:37
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0