Right here right now.

Hej!
Det vore jättekul om du ville prenumerera på mig!
Klicka på Prenumerera på mig i länklistan till höger!

Vilket väder. Har tyvärr skallebank(uttalas med skånska) och är redan stressad över att jag börjar jobba 17. Har redan fått ett utbrott på min skrivare som inte funkar. Det funkar inte! Skrivare I need. Åh jag har inte råd att köpa allt jag behöver nu. Behöver liksom SÄNG, SOFFA, SKRIVARE, TV. Bara dyra stuff. Och jag mitt smartass beställde två bistrostolar igår som jag inte har råd med men jag blev alldeles till mig när jag äntligen hittade dem på nätet och dessutom kan jag betala dem på 6 månader. Love them!



För er som inte känner till BISTRO:
" Bistro bord och stolar skapades i slutet på 1800-talet av franska Fermob. De blev snabbt populära bland Paris caféägare då möblerna enkelt kunde vikas ihop och ställas in i lokalen vid dagens slut. På så sätt slapp caféägarna betala skatt för en permanent uteservering. Idag har Bistro fortfarande kvar sin tidlösa charm, men är samtidigt en modern möbelserie. Med sina livliga färger passa Bistro möbler både på terassen, i trädgården och på fiket. Idag är Fermob den ledande franska tillverkaren av utemöbler. Fermob har en mängd kända designers i sitt stall, så som Frédéric Sofia, Pascal Mourgue och Sophie Labayle. "

FERMOD

Jag ska dock ha dessa inomhus med ett Bistrobord är det meningen för att skapa den där cafékänslan. Ska göra ett litet hörn med ett bord och stolar vid ett av fönstren i vardagdsrummet där jag kan sitta och skriva med fönstret öppet (jag har tyvärr ingen balkong). Det kommer att bli asmysigt. Dessutom är de här möblerna en klar investering då de är av superkvalitet!
De kan hänga med den dagen jag flyttar till större med balkong :D.
Bra att börja samla lite inför det också.

Det ligger och gnager massa irritation i mig som jag inte vet vad jag ska göra av!
Får försöka träna bort skiten imorgon! Blev lite bättre nu dock när jag tänkte på min fina bistrohörna <3

Nu ska jag äta middag till frukost/lunch.
Fördelen med att bo själv är denna matanarki som råder!






Kommentarer
Postat av: AngelStar

Snart har du en soffhörna oxå ;)

2011-04-18 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0