Vad håller jag på med?

Ja det var en bra fråga.
Stressorama deluxe in the house!
MEN nu är det nertaggning på g. Har avslutat både Universitetet med en hemtenta och haft avslutning på Skrivarlinjen jag gått två terminer så nu är jag lite förvirrad och stressad över att jag inte har något att göra, haha...störd!

Hoppades komma in på en sommarkurs men den är så full så att den redan däckat innan den börjat. Kom in på "Dårens historia" som jag trodde var en distanskurs men den skulle man tydligen gå på i Kristianstad #F A I L.
Så det blir en fattig sommar. Igen.
Har ju jobbet 50% och känner att jag verkligen inte klarar av att jobba där mer än 50% just nu.
Så det får gå som det går.

Har skrivit ut lite LCHF-recept som jag tänkte testa.
Tog foton i studio i veckan och mådde rätt illa när jag såg hur jag ser ut.
I morgon är det nya tag med träning och mat efter att ha haft en slappehelg med massa öl, vin och för mycket mat.
Jag återkommer kanske redan ikväll readers ;D!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Dela gärna med dig om du hittar bra lchf-recept. Gör GI lite halvhjärtat men tröttnar så snabbt. Så nu har jag gett mig katten i att skippa kolhydrater helt - och bara minska på dom rejält, min kropp mår konstigt utan några kolhydrater. Men jag tar gärna emot mumsiga recept tips.

2011-06-20 @ 20:25:58
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Desperat Reflekterande Kvinna

Absolut Tina det kommer dyka upp lite recept här!

2011-06-28 @ 07:19:48
URL: http://desperatstuderandekvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0