SJ på Twitter=HUMOR.

Magnus Arnell
typeface_se Magnus Arnell
-> @SJ_AB Jag ska ju åka med dig ikväll igen och hoppas komma fram rätt dygn den här gången
in reply to ↑
SJ AB
@SJ_AB SJ AB
@typeface_se Ja rätt dygn är ju en fördel. Hittills flyter det på bra i trafiken.
1 minute ago via CoTweet


i_are_lisa
Lisa
Här är en snilleblixt till @SJ_AB: Inför möjlighet att ta över andras biljetter mot betalning åtminstone.
19 hours ago
SJ AB
SJ_AB SJ AB
@
@i_are_lisa Ja fast den möjligheten finns mot betalning idag. Sen förstår vi att inte alla vill köpa biljett till fullt pris.
in reply to ↑
.@SJ_AB Really? My bad! Så hur gör man om man vill byta namn på en biljett / överföra den till annan person?
19 hours ago via Twitter for iPhone
replies ↓
SJ AB
SJ_AB SJ AB
@
@i_are_lisa Det finns tre prisklasser att välja mellan. Kan ej ombokas, kan ombokas och kan återbetalas. Den sista är inte personlig.
Lisa
i_are_lisa Lisa
@
.@SJ_AB Hahaha men det är ju inte ALLS samma sak som det jag efterfrågar :)
SJ AB
SJ_AB SJ AB
@
@i_are_lisa Nä kanske inte. Men samma funktion. Att dyrare pris ger mer flexibilitet. Sen är vi helt med på att det ofta är mycket dyrare.
Lisa
i_are_lisa Lisa
@
.@SJ_AB Jag fattar er tanke men vidhåller: Inför möjlighet att mot avgift skriva över biljetten på annan resenär (i efterhand).
Majja Star
MajjaStar Majja Star
@
@i_are_lisa @sj_ab Jag stöttar detta förslag till 58 000 procent.
»
SJ AB
SJ_AB SJ AB
@
@i_are_lisa Ja, vi ska föra vidare den tanken. Tack för tipset hur som helst.
18 hours ago

SJ AB
SJ_AB SJ AB
@
@MajjaStar Det är ganska mycket. Ja vi har förstått att ett sådant intresse finns.
18 hours ago

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Vad glad jag blir över att du gillar min konst. Sånt gör mig stolt och peppad!



Vill du kika närmare på det jag gör så kan du besöka "Art By Tina" på facebook eller kika in i min konstblogg: http://artbytina.blogg.se



Hoppas du får en fin helg. Kram!

2011-06-01 @ 13:47:52
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0